belichaamde marketing
Belichamen, Lichaamswerk, Vrouwzijn

Belichaamde marketing, the way out is in.

Voor elke vrouw die denkt dat ze iets aan marketing heeft te doen…

De afgelopen maanden ging ik met een aantal ondernemende vrouwen aan de slag met hun marketingvraagstukken. Omdat ik iets te brengen heb rondom belichaamde marketing. Mijn ervaring als marketeer, communicatieadviseur en grafisch ontwerp wil een achtje maken en samenstromen met het lichaamswerk dat ik doe.

Vragen die langskwamen waren:

  • Ik heb marketing ondersteuning nodig, want mijn workshops/praktijk/retreats lopen niet goed.
  • Ik heb een nieuwe website, flyer of logo nodig.
  • Ik krijg de teksten op mijn website niet lekker lopend.
  • De uitstraling van mijn bedrijf mag anders, de beelden en kleuren kloppen niet.
  • Ik wil iets nieuws neerzetten, een nieuwe dienst of aanbod.

En het lief stroef. Au!

Logo’s die stil kwam te liggen. Logo’s die heel iets anders vroegen dan wat de ‘eigenaar’ of klant wilde. Teksten die geschreven zijn en nog niet een plek vonden. Kleuren die langzaam aan het vervagen zijn omdat er andere prioriteiten waren. Nieuwe diensten die nog niet geboren kunnen worden omdat er eerst nog iets dood heeft te gaan.

Precies waarom ik eerder ook gestopt was met dit werk
Hard werken. Getrek en geduw. Tig voorstellen maken en nog geen ja. En ik bleef erbij. Kon de frustratie, mijn innerlijke stampende kind en de ontspanning beide toelaten. Pfffffoeh.

Ik ging naar binnen, te rade bij mezelf
En ik kreeg te horen dat het gaat om het proces. Om de belichaming. Om het binnenwerk. In een prachtige sessie met Leonique van Tol en haar paarden was al duidelijk geworden hoe ik niet op het resultaat en de buitenkant hoef te focussen.

Maar dat het de bedoeling is dat ik met ondernemende vrouwen in trajecten ga werken en dat het proces en het innerlijke werk centraal staan.

Zo voelend en kauwend. Bekeek ik eens alle ondernemersvragen waar ik mee bezig ben geweest op de onderlagen. En deze thema’s kwam ik tegen. Thema’s die ik ken vanuit mijn eigen leven.

TRANSFORMATIE

EIGENHEID

JE PLEK INNEMEN

IDENTITEIT

DOOD & GEBOORTE

Dat wat er buiten niet stroomt

Stroomt er niet in jou

Zo binnen zo buiten

Het allerbeste wat je kunt doen voor je MARKETING is jezelf aankijken

  • Dus kwam er bij mij de afgelopen weken ook van allerlei kou en oude pijn langs. Van een driejarige die zich zoooo alleen had gevoeld tijdens een operatie aan haar amandelen, imprints uit mijn tijd in de baarmoeder, tot pijn rondom de bevalling van mijn oudste zoon.
  • Zo. Wat een smelten was dat…
  • Deze week liet mijn cervix tijdens een release het me voelen. Die vrije, dansende en bewegende stroom. Die je ook niet op hoeft te zoeken, maar die jou opzoekt en landt als het tijd is.
  • Vanuit die plek wordt het leven zoveel makkelijker, magnetischer en veiliger. Dan lost er zoveel op dat de beweging vanuit je lijf en bekken naar buiten komt. In ontspanning, in overgave, in een kwetsbaarheid, kracht en power die vanzelf stroomt.

Lente-pilot

Dus wil jij met met mij
Nieuwe, aardse, belichaamde marketing bedrijven?
Met je lijf en je bedrijf?
Voel je ‘m al?
Ik wel

Wees dan welkom. Ik ga in de lente een pilot starten met een aantal hands-on, belichaamde marketing trajecten met vrouwen.

Waarin we eerst met het binnenwerk van jouw bedrijf aan de slag gaan (via lichaamswerk en een combinatie van online/what’s app coaching) en na deze 3 maanden kijken wat er buiten nog te doen is aan teksten, logo, beeld en aanbod.

Heb je interesse of wil je meer weten stuur me een mail: nicolette_scholtens@hotmail.com

You might also like

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *